Strict Standards: Non-static method Site::isInteger() should not be called statically in /customers/c/a/9/vikingsvanforening.se/httpd.www/controllers/news.php on line 9
Nyhetsbild

Ytterligare Bilder #2

26/01 2011 — Återigen så har ytterligare bilder laddats upp i galleriet. Denna gången handlar det dock om 17 nya bilder.
Läs Vidare Läs Vidare

Ytterligare Bilder

25/01 2011 — Ytterligare 19 bilder har lagts till i galleriet.
Läs Vidare Läs Vidare

Nyhetsbild

Uppdatering av hemsidan

Publicerad den 17/04 2010, 14:02:21

Inte nog med att Christopher Eklund har förnyat utseendet av hemsidan till en mer stilren och härlig design... Han har även i stort sett programmerat om hela hemsidan för att det ska bli enklare att applicera framtida uppdateringar.

En del av de nya funktionerna på hemsidan är nyhetsarkivet där du, som besökare, kan se alla nyheter som har publicerats. Bild Galleriet har fått en mycket fräschare och effektivare layout. Även kontakt-systemet har förnyats, och du har nu möjligheten att välja mellan att skicka ett meddelande till Ole Offt, kassör för Vikings Vänförening, eller Christopher Eklund, webbansvarig.

Om du skulle upptäcka ett eller flera fel, allt från stavfel till felmeddelanden, var vänlig kontakta oss genom att klicka här.